Je tijd opruimen- 5 TIPS

Rush rush rush heel de dag door. Daar had ik vaak serieuze last van en nog wel eens. De zenuwen gierden dan lange tijd door mijn lijf. Heel de dag door. Van ’s morgens tot ’s avonds.

Eten was hap snap ergens tussendoor. Vaak niet al te lekker, soms te veel soms te weinig en ongezond voor mij persoonlijk.

Totdat ik door had hoe dit kwam en dit af en toe zal blijven opkomen.

En wat ik er aan kan doen!

Soms trap ik er wel eens opzettelijk terug in. Ja, en nu bewust. Dit geeft een heel andere en positieve boost.

5 TIPS

  1. Vooruit kijken voor overzicht.
  2. Triggers ontdekken.
  3. Ritme zoeken.
  4. Herhalen.
  5. Vertraging een gewoonte maken: start in je dagelijkse mini-activiteiten.


Sinds 4 jaar coach ik groepjes in workshops rond tijd, stress en ruimte.
In oktober 2020 is er de workshop Tijd Stress Ruimte, een creatieve ervaring voor zij die:
° meer tijd willen
° willen inzetten op ontspanning en beweging, fysiek en mentaal
° ruimte willen toveren
° met tijd, ruimte, spanning en stress durven gaan spelen
° dit willen doorgeven aan anderen
° een duurzamere rustige levensstijl wensen

Geef een reactie